LONDON (Reuters) - British broadcaster Sky has said that it could shut down Sky News if its ownership of the channel proves to be an obstruction to the company's 11.7 billion-pound ($15.4 billion) takeover by Rupert Murdoch’s Twenty-First Century Fox .